Inscriu’te a “the Spiral of Inquiry: eina per a la transformació educativa” el dia 6 de novembre!

Judy Halbert i Linda Kaser, codirectores de Networks of Inquiry and Innovation i l’Aboriginal Enhancement Schools Network, participen en el fórum Debats d’Educació de la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya, amb la col·laboració del MACBA.

Un dels majors reptes per a la transformació educativa d’una escola és acotar la dimensió del canvi per no fer-lo inabastable. Aquesta és la funció de la metodologia de canvi Spiral of Inquiry (Espiral d’Indagació), que prop de mig miler de centres catalans (a través d’Escola Nova 21 i a Barcelona de Xarxes per al Canvi) faran servir els pròxims dos anys. La metodologia la van desenvolupar les canadenques Linda Kaser i Judy Halbert, que explicaran en el proper Debats d’Educació el perquè de la seva utilitat i l’experiència de dur-la a la pràctica a Austràlia, Nova Zelanda i British Columbia (Canadà), el proper dia 6 de novembre a les 18:30h.

Per més informació i per inscriure’t al presencial o el streaming, visita la pàgina dels Debats d’Educació (places limitades).

Us hi esperem!

 

1 any d’aprenentatge entre centres educatius, 1 any de #MostraEN21

març 20, 2018

Les 30 escoles de la Mostra es troben per compartir i celebrar 1 any del programa Escola Nova 21   El passat dissabte, 17 de març, les 30 escoles de […]

1 any d’aprenentatge entre centres educatius, 1 any de #MostraEN21

El marc d’escola avançada desperta l’interès de la comunitat educativa de Tarragona

desembre 5, 2017

Més d’un centenar de docents han participat en la formació impulsada pels Serveis Territorials de Tarragona per aprofundir els seus coneixements sobre el “marc d’escola avançada” com a referent per […]

El marc d’escola avançada desperta l’interès de la comunitat educativa de Tarragona

“Feia temps que demanàvem aquest canvi”.

novembre 23, 2017

La implicació de les famílies: una peça clau en els processos de transformació de les escoles Fotos: Mónica Bergós “He notat que les meves filles van més contentes a l’escola. […]

“Feia temps que demanàvem aquest canvi”.