‘Paper’ UNESCO: “Rethinking Education in Catalonia: The Escola Nova 21 alliance – A case study”

La UNESCO reconeix com a pràctica internacional de referència l’aliança Escola Nova 21.  És per això que aquesta organització ha demanat al programa un ‘paper’  de política pública per explicar com  s’està impulsant la Transformació Educativa a Catalunya

 

El ‘paper’ porta per títol “Rethinking Education in Catalonia: The Escola Nova 21 alliance – A case study” i ha estat escrit per Eduard Vallory, director d’Escola Nova 21. Es troba  publicat al directori sobre recerca i prospectiva que es pot consultar al web de l’UNESCO.

Aquesta sèrie de ‘papers’, Education Research and Foresight (ERF) Working Papers, proposa reflexions sobre els reptes i les oportunitats de l’educació al segle XXI i proporciona informació sobre els conceptes i principis que guien la política global de l’educació, així com els compromisos clau de l’Agenda de l’Educació 2030. Entre els seus autors hi ha una àmplia audiència de polítics i responsables de l’educació, investigadors, responsables de la societat civil i professionals.

 

Acte de finalització d’Escola Nova 21 [Vídeo sencer]

Desembre 9, 2019

Vídeo de la retransmissió de l’acte de finalització d’Escola Nova 21, que va tenir lloc el 4 de desembre de 2019 al Cosmocaixa.

Acte de finalització d’Escola Nova 21 [Vídeo sencer]

Primers resultats de l’avaluació del programa Escola Nova 21

Desembre 7, 2019

Primers resultats de l’avaluació externa del programa d’Escola Nova 21. Intervenció a càrrec de Neus Martí, avaluadora externa, durant l’acte de finalització d’Escola Nova 21, que va tenir lloc el […]

Primers resultats de l’avaluació del programa Escola Nova 21

Valoració i assoliments d’Escola Nova 21

Desembre 7, 2019

Desenvolupament, valoració i assoliments al llarg dels tres anys de programa d’Escola Nova 21. Intervenció a càrrec de Marina Gay i Jara Costa, membres de l’equip EN21, durant l’acte de […]

Valoració i assoliments d’Escola Nova 21