‘Paper’ UNESCO: “Rethinking Education in Catalonia: The Escola Nova 21 alliance – A case study”

La UNESCO reconeix com a pràctica internacional de referència l’aliança Escola Nova 21.  És per això que aquesta organització ha demanat al programa un ‘paper’  de política pública per explicar com  s’està impulsant la Transformació Educativa a Catalunya

 

El ‘paper’ porta per títol “Rethinking Education in Catalonia: The Escola Nova 21 alliance – A case study” i ha estat escrit per Eduard Vallory, director d’Escola Nova 21. Es troba  publicat al directori sobre reserca i prospectiva que es pot consultar al web de l’UNESCO.

Aquesta sèrie de ‘papers’, Education Research and Foresight (ERF) Working Papers, proposa reflexions sobre els reptes i les oportunitats de l’educació al segle XXI i proporciona informació sobre els conceptes i principis que guien la política global de l’educació, així com els compromisos clau de l’Agenda de l’Educació 2030. Entre els seus autors hi ha una àmplia audiència de polítics i responsables de l’educació, investigadors, responsables de la societat civil i professionals.

 

Avaluar no és posar una nota

Descripció

Existeix una altra manera d’avaluar a les escoles i instituts que no és posar una nota. Com és aquesta avaluació? Què i com avalua? Quin és el seu propòsit? Quin […]